
Formand
Søren
- Salg og vurderinger
- Byggesager (f.eks. bad)
- Fremleje
- Økonomi/Regnskab
- Forsikring
- El og vandregnskabet
- Husordensproblemer
- Fjernvarme
- Generalforsamling – bestille lokaler
Til stede: Thinne, Søren, Dorrit, Berit, Nicolai, Bertram, Anne.
Fraværende: ingen.
Referent: Anne
Generelt i fin rengøringsstand. Tilfredshed med den nye tørretumbler.
Tømrerarbejdet ifm. reparation af trin er afsluttet – der var opfølgende reparationer. Alle køkkentrapper er færdigmalede. Ekstraarbejde ifm. Malerarbejde på hovedtrappe, hvor rengøring har fået gnubbet maling af under hovedrengøringen af linoleummet, udført af Steca.
Det indskærpes overfor alle beboere at der INTET må stå hoved- og køkkentrapper – særligt skoreoler og lignende. Dette er af brandsikkerhedshensyn. Det gælder alles sikkerhed i tilfælde af brand. Risikoen for at komme til skade stiger betragteligt når man hurtigt skal ud af sin lejlighed og ned ad trapperne uden at kunne se en hånd for sig. Så vis hensyn over for andre i din opgang og sæt dine ting ind i din lejlighed. Anne laver opslag på facebook og på foreningens hjemmeside.
Der er nye opslag i opgangene med opdaterede oplysninger om bestyrelsesmedlemmer m.v. Giv besked til bestyrelsen via mailadressen, hvis der er ændringer til navne, så klistermærker kan fjernes, og postkasser og dørtelefon kan opdateres.
Foreningen har tegnet ny forsikring hos Gjensidige, der er 30.000 kr billigere end den hidtidige forsikring i Købstædernes, og væsentligt, op til 100.000 kr, billigere end andre forsikringsselskaber forsikringsmægleren var i kontakt med.
Glarmesteren har været ude og måle op. Punkterede ruder udskiftes 12.-13. september.
Bestyrelsen har modtaget en klage over for voldsom beskæring af planter ved døre på gadesiden (beskåret ifm. arbejdsdag). Haveudvalget gennemgår planter på gadesiden og tjekker om nogle skal udskiftes – evt. roser alle steder. Haveudvalget holder møde om evt. anskaffelse af plantekasser istf. krukker ved bagdørene.
Alle tre arbejdsdage er vel overstået – tak for indsatsen til alle deltagere. Der vil komme opkrævninger ud til alle andelshavere, der hverken har deltaget til arbejdsdag eller haveudvalg. Der var tilfredshed med at en af arbejdsdagene lå på en søndag, så man også har mulighed for at deltage, selvom man ikke kan lørdag.
Der har været en tvist med foreningens VVS, så vi skifter til Dehlsen VVS i stedet. Kontaktoplysninger er lagt på hjemmesiden.
Opslagstavle i nogle opgange er meget slidte og skal skiftes ud. Bestyrelsen (Anne) bestiller nye. Så kan de blive opsat senest til næste arbejdsweekend.
Det roder fortsat i gården.
5. oktober 2023 kl. 18-20. Anne medbringer kage.
1. november 2023 kl. 18-20. Nicolai medbringer kage.
Foreningens daglige virksomhed ledes af bestyrelsen, hvis 5 medlemmer vælges af generalforsamlingen for to år ad gangen. Desuden vælges to bestyrelsessuppleanter for et år. Formand og kasserer udpeges direkte af generalforsamlingen skiftevis hvert andet år. Samtidig med formanden vælges to bestyrelsesmedlemmer. Bestyrelsen konstituerer sig selv med næstformand og sekretær.
Søren
Nicolai
Ansvarsområde (skal opdateres)
Bertram
Ansvarsområde
|
Anne
Ansvarsområde
|
Dorrit
Ansvarsområder
|
Berit
Ansvarsområde
|
Thinne
Ansvarsområde
|