Formand
Søren
- Salg og vurderinger
- Byggesager (f.eks. bad)
- Fremleje
- Økonomi/Regnskab
- Forsikring
- El og vandregnskabet
- Husordensproblemer
- Fjernvarme
- Generalforsamling – bestille lokaler
Til stede: Thinne, Søren, Bertram, Nicolai, Anne, Jakob.
Fraværende: -
Referent: Anne
Formand: Søren, næstformand: Anne.
Der indkaldes til beboermøde vedr. altaner med mindst 14 dages varsel, formodentlig i september.
Bestyrelsen sørger for at invitere en uvildig arkitekt med til beboermøde.
En andelshaver (Martin) har tilbudt at bistå med at finde rådgiver, der kan give en vurdering af om det vil være en god idé at etablere solceller på taget. Kommunen giver tilskud til denne. Bestyrelsen beder Martin om hjælp.
Der bliver omdelt sedler til indrapportering af punkterede ruder i løbet af april/maj.
Et muranker er faldet ned. Reparation afventer til afklaring om evt. altaner.
Nye brandalarmer er modtaget og opsættes af Frederiksberg-El, også i kældre, bad og bestyrelseslokale.
Der skal stadig ikke stå genstande i opgangene.
Den første er søndag 7. april. Opgaver:
17. april 2024 kl. 18-20. Bertram tager kage med.
29. maj 2024 kl. 18-20. Søren tager kage med.
Foreningens daglige virksomhed ledes af bestyrelsen, hvis 5 medlemmer vælges af generalforsamlingen for to år ad gangen. Desuden vælges to bestyrelsessuppleanter for et år. Formand og kasserer udpeges direkte af generalforsamlingen skiftevis hvert andet år. Samtidig med formanden vælges to bestyrelsesmedlemmer. Bestyrelsen konstituerer sig selv med næstformand og sekretær.
Søren
Nicolai
Ansvarsområde (skal opdateres)
Bertram
Ansvarsområde
|
Anne
Ansvarsområde
|
Thinne
Ansvarsområder
|
Berit
Ansvarsområde
|
Jakob
Ansvarsområde
|